most welcome....

silakan ehh ramai2..wat la cam blog korang sndqi taw...

Thursday, September 20, 2012

perempuan!!!

assalamulaikum...                                                                                             entry kali nie aku nak luah perasaan je ok.... dengar sni smua kawan2... apa perasaan korang kalu kawan sndri mcm tikam blkang... sakit kan??? lg sakit dari kita putus cnta kan...... meh aku nak story... once aku msuk u nie aku ada  3 kawan satu course yg rapat ngn aku..... si M ,si A n si Z.... nia la 3 org besties aku... masa first sem kitaorg sangat rapat... semua buat sama2...tapi aku paling rapat dengan si M nang si Z rapat ngn si A.... si A nie da ada bf so kitaorng ber3 still lagi single.. nak dijadikan cerita si Z nie ada minat dengan sorang mamat nie... aku gelarkan die si B.. ok tapi aku tak pernah ambik tau pon sapa si B nie... mals campur..


sehinggalah kitaorg masuk sem2 tetba si B nie reject si Z... dia just nak brkawan.. tanak lebih dari itu... mula la   kemncak cerita ini, tetba ada sorang oegawai staff nie minat dengan si Z, so si Z trus trima.. aku tanak la cerita mcm mana cara perkenalan mereka... sebab mcm gedik sgt... tapi si A nie tak suka si Z nie trima pegawai staff tu.. ntah la knpa... aku tak pernah ambik port pon... biar la diorg,, mula la diorang berdua bermasam muka... aku still lagi buat mcm biasa,langsung tak msuk mana2 pihak.. bila diorg berdua bergaduh,si Z nie tetba merapatkan diri dia dengan si M.. dia mcm nak tarik si M kat dia... fine aku ok je... boleh terima... then si mamat B nie mula suka ngn aku n aku pon mula suka ngn dia... ntah la,aku pon trma la dia... mula2 aku fikir jugak apa kata kawan aku sebab dia pernah minat si B nie n setelah diyakinkan,aku terima je.. & bila masuk sem 3 nie semua jadi terbalik....


si Z cuba rapat ngn semua yang pernah rapat ngn aku... kawan2 yg aku ada semua dia nak ambik...


si Z nie mula tak bertgur ngn aku... aku pon tak tau knpa... aku just dngar je org cakap... baca apa yg dia tweet,tulis kat facebook nampak sgt macam aku pulak yg salah..maki semua.....amboi,cerita kat semua org macam dia yg innocent... jumpa aku trus la kalau nak tau cerita.tak pyah jd bodoh dengar sebelah pihak... ssusah kan kalau kita diamkan diri pon org cakap mcm2... si Z cerita kat semua org kata aku bermasam muka ngn dia sebab lelaki... adoi......... n dia kata aku bermasam muka sebab kesenangan yang dia ada.. perggggghhh aku sikit tak pandang la....


so semua yang baca nie korang boleh fkir la yg mana yang btol.. jmpa sndri,tak pyah cakap blakang...

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK KEKAL PENULIS NUHA AHMAD FAUZI