most welcome....

silakan ehh ramai2..wat la cam blog korang sndqi taw...

Tuesday, October 11, 2011

wanita itu istimewa!!!

wanita itu istimewa
wah ttba anis muncul ngn entry mcm nie kn.... bkn ap la ak TERTARIK  ngn crita dsbalik tajuk nie n tringat la na SHARE ngn korang smua... hope korang SUKA keyh...


Ya Allah, mengapa wanita sering menangis?
Jawabnya:

Kerana wanita itu unik.
 
Aku ciptakannya sebagai makhluk istimewa,

AKu kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya,

AKu lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman,

AKu kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia,

AKu teguhkan peribadinya untuk terus berjuang pada saat yang lain menyerah,

AKu berikannya naluri untuk mencintai anak-anak dalam apa jua keadaan sekalipun,

AKu kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman,

Walau disakiti oleh “orang” yang dia sayangi..

Wanita makhluk kuat,

Tetapi jika satu saat dia menangis itu kerana AKu berikannya air mata untuk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.

“WANITA itu ISTIMEWA”
p/s:btoi la kan....wanita sgt kuat sbnarnya,so 4 gurls out thre pliss jgn sia2kn air mata korang untuk sorang llaki yg blum tntu hak korang n 4 the guys don't ever skitkn hti sseorng wanita kalu korang btoi2 sygkn dia...... 
~~~ NUR HAZIRAH,ak rndu ang la......

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK KEKAL PENULIS NUHA AHMAD FAUZI