most welcome....

silakan ehh ramai2..wat la cam blog korang sndqi taw...

Saturday, July 7, 2012

assalamualaikum....

ehem2... ok saya nak tunaikan janji2 saya kat korang nak postkan entry2 yang saya cakapkan tu ok...

nak dijadikan ceritakan,last paper final saya & juga roomate2 jatuh pada 21hb june yg lalu...
lepas tu kami semua packing barang ,kemas bilik sebab semua kena kosongkan bilik,so,kitaorg berkemas untuk bawak barang2 tu semua simpan kat rumah sewa..

then tanggal 22hb sampai ke petang siap la kami berkemas...

penat tu tak payah nak cakap la... turun naik tangga,angkat semua barang memang tak tau nak habaq la kan... hahah

malamnya pulak,roomate aku yang sorang nie a.k.a akak balik sebab tiket bas dia malam tu...
maka tinggal la kami berdua... saya & wanis,,,

kami punya la bosan kat blik memang tak tau nak cakap sbb tak de benda nak buat,semua orang dah balik so kitaorg decide la untuk keluar g lepak2.... pusing2 KT(kuala terengganu) tanpa tujuan...hahaha....lewat jugak la kitaorg balik..kluar kul 8.30 sampai la 11.30 camtu....hahaha sewa kereta ok,nasib baek abg tu tutup lambat....heeeee

bestnyer.. teruja dapat lepak sama2..nie la wanis...roomate yg paling kamcing ngn aku...


konon masa mula2 dia yang tanak keluar pastu tetba dia yang beria-ia sangat..



kami sangat la happy...haha



hahaha.... saat2 yang paling best ialah bila kita buat benda tu tanpa kita rancang... just go dengan gerak hati....ermmm baru best mcm tu kan....


see u, nant kita sambung dengan cerita yang seterusnya ok.... 
bye uolls

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK KEKAL PENULIS NUHA AHMAD FAUZI