most welcome....

silakan ehh ramai2..wat la cam blog korang sndqi taw...

Saturday, July 7, 2012

off to kenyir :D

salam semua!!!

baca tak tajuk kat atas tu??? wahhh,teruja tak korang?mesti teruja kan... yeayyy!!! aku da smpai kat kenyir la.. hahaha

nak tau tak cerita dia... kesinambungan kepada entry aku yang sebelum ni,,, pagi esoknya family wanis datang tau,,,, heee,mak,abah ngn anak sedara dia je datang.... memandangkan aku tak balik lg aku pon tlg la dia berkemas.... pastu kemas punya kemas,pg sarapan semua sampai la pukul 10.00..aku tggu sampai dia balik baru la aku berangkat ke kompleks sukan sebab bas untuk ke kenyir dah menanti kat sana.... btw,nak bagtau yang aku sorang-sorang ok,tak de kawan n tak kenal sape-sape pon...

ahaaa,camne aku boleh terjoin diorang plak kan???

haaa,camnie cerita dia... mmg sepatotnya aku kena stay kat UMT sampai 12hb pon untuk projek SIFE... then aku habis exam 21hb.....projek kitaorg plak start 25hb... nak dijadikan cerita masa 18hb tu along a.k.a pegawai sukan call aku tanya free tak time 22hb sampai 27hb... jom ikot saya ke kenyir,aku mcm malas kot..bagi alasan macam2... tapi akhirnye aku kalah jugak,,,terpaksa la setuju... aku bagitau la kat member SIFER yang aku just ada balik kat UMT 27hb tu....aku pon join la eko-eksplorasi kenyir...

program tu semua lelaki ok,perempuan just 6 orang je...fuhhh,naek je bus rasa nak nangis dah...dengan takde kawan lagi pastu tak kenal plak sesapa...memang nangis la aku tapi dalam hati je la...


memang sepanjang perjalanan tu sangat2 la membosankan...

ermmmm sampai je sana..

kena psang khemah semua....

haaa..nampak tak??aku tak kenal pon diorg nie semua masa 1st datang tu...

pastu ada taklimat oleh en.along.. nampak tak betapa tak seimbangnya lelaki & perempuan..hahah


yeayyy!!! dapat baju... dah reda skit perasaan nak nangis tu...


untuk hari yang 1st..diorang akan berkayak dari pengkalan ke stesen 1st iaitu pulau saok....



so kalau nak tau sambungan dia n nak tgk lg gambar yang best tggu ehh entry yang seterusnye...

daaaaa ;D

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK KEKAL PENULIS NUHA AHMAD FAUZI